Seekordse numbri teemaks on kommunikatsioon – haip ja populism kaasaegses kunstis. Vastuseid otsitakse küsimustele, kuidas viia kaasaegset kunsti publikuni, kuidas kommunikeerida kultuuri, mis seisab vastu enda kaubastamisele, kus on piir kunsti konteksti arvestava kommunikatsiooni ja turuloogikast lähtuva ülehaipimise vahel või kui palju on kunstil õigust kommunikatsiooniga manipuleerida? Luubi alla on asetatud ka kohalike kunstiinstitutsioonide tegevus ja panus kunsti populariseerimisse. (- Müürileht)

Pakendatud plastikust “õhkpatja”.

Väljaandja: MTÜ UUS MATERJAL
Ilmumisaasta: 2016
Kujundus: Viktor Gurov
Keeletoimetaja: Triin Metsla
Tõlkijad: Liisbet Eero, Karl Jaagola, Keiu Krikman
Formaat: pehmekaaneline
Keel: Eesti, inglise
Lehekülgi: 144 (+ sisaldab ühte lahtist lehte)
Mõõdud: 22 x 30,5 cm
ISBN: 978-9949-3892-2-3
Hind: 21,40 eur