Richard Hollise terviklik ülevaade algab käsitlusega 19. sajandi lõpu plakatikunstist ning kaardistab kirja ja pildi kasutusviiside muutumist brošüürides ja ajakirjades, reklaaminduses ja firmastiilides, televisioonis ja elektroonilises meedias. Samuti vaadeldakse tehniliste uuenduste – nt fotograafia ja digitaalsete tehnoloogiate – mõju graafilise disaini arengule. See enam kui 800 pildiga illustreeritud usaldusväärne ja kaasahaarav uurimus 20. sajandi graafilisest disainist on möödapääsmatu lektüür nii tegevdisaineritele, tudengitele kui ka kõigile teistele visuaalkultuuri huvilistele.

Sari: Disainiraamat

Väljaandja: EESTI KUNSTIAKADEEMIA
Ilmumisaasta: Tallinn 2007
Formaat: kõvakaaneline
Autor: Richard Hollis
Toimetajad: Eva Näripea, Ivar Sakk
Keeletoimetaja: Selia Selezov
Kujundajad: Indrek Sirkel, Koit Randmäe
Tõlkija: Katrin Kivimaa
Keel: eesti
Lehekülgi: 312
Mõõdud: 14,5 x 21,5 cm
ISBN: 978-9985-9841-1-6
ISSN 1736-6208
Hind: 10,50 eur